Deze blog werd verplaatst naar Kartblog.info.

Ik hoop ook op het nieuwe domein een antwoord te kunnen geven op al je kartvragen!
Vergeet je ook niet in te schrijven op de gratis nieuwsbrief.

maandag 9 november 2009

Foto's recreantenrace 2009 Genk (1)


In de achtervolging in de eerste manche, schade uit de training duidelijk te zien aan de voorbumper.


Radiatorslang losgekomen, water eruit, warmloper en opgave. Flink balen.




Start van de tweede manche. De eerste knalrode kart met witte helm en zwarte race overall.


Iets minder goed weg dan in de eerste manche, toch nog wat volk achter me.


Mooi aan de binnenkant kunnen blijven. Cleane start.



Eerste bocht van de tweede manche.


Veel constante en snelle rondjes in de tweede manche. Inhaalrace naar een finaleplaats was een feit!



Ook in de derde manche, de troostfinale, een cleane start. Ik mocht als vijfde beginnen, de pole van de tweede groep.


Eerste bocht ingaan.



Meteen een plaatsje goed gemaakt, achter Martijn, die ik na de lus ook voorbij kwam.


Meer foto's van de recreantenrace zijn te vinden op Smilda.net.

Eens ik de foto's van Philippe heb, komen deze er ook nog even bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten