Deze blog werd verplaatst naar Kartblog.info.

Ik hoop ook op het nieuwe domein een antwoord te kunnen geven op al je kartvragen!
Vergeet je ook niet in te schrijven op de gratis nieuwsbrief.

vrijdag 23 juli 2010

Deadly Sins in de kartsport

Even terug hadden we het over 5 kartzonden waaraan we ons wel eens laten vangen tijdens het rijden. Er zijn er echter nog veel meer.

Na de laatste update over de stand van zaken hier, is er weel heel wat gebeurd. Krukas van de motor was gebarsten. Nieuw chassis gekocht. Nieuwe motor gekocht. Motor met gebarsten krukas is op reparatie.
Maar toch... Er komt maar geen verbetering in de tijden. Integendeel zelfs.

De laatste keren rijden waren de tijden gewoon te beschamend om op te noemen. Het is dus hoog tijd voor een analyse van wat er allemaal mis gaat, wat we eraan kunnen doen, en hoe we het zullen aanpakken.
Dit proces wil ik dan ook graag met jullie delen, gezien ik vast niet de enige ben die een dipje kent in zijn kartcarrière.

Er komen deze zomervakantie nog heel wat trainingsdagen, en elke trainingsdag zullen we tenvolle proberen benutten om uit dit dal te kruipen, "The edge" terug te vinden, op de limiet te gaan rijden, en uiteindelijk weer de tijden te verbeteren.

Na elke trainingsdag volgt er dus een analyse en een plan om de volgende training aan te vatten. Met andere woorden, "Deadly sins in de kartsport" zal een hele reeks nuttig artikels zijn die beginners als uitgangsbasis kunnen gebruiken om op te bouwen en hopelijk een hulp voor karters die in een dipje zitten.

Ga naar het volgende artikel in de reeks ›

Geen opmerkingen:

Een reactie posten