Deze blog werd verplaatst naar Kartblog.info.

Ik hoop ook op het nieuwe domein een antwoord te kunnen geven op al je kartvragen!
Vergeet je ook niet in te schrijven op de gratis nieuwsbrief.

maandag 4 januari 2010

10 goede voornemens 2010

Omdat ik geen enkele andere persoonlijke blog heb poten we het hier maar neer. Er zitten er tenslotte ook wel wat voor het karten tussen :-).
  1. Vroeger gaan slapen, damn, intussen al over middernacht. Goed even afmaken en slapen dan.
  2. Stoppen met Twitteren dat ik ga eten, naar het toilet ga, de hond uitlaat, ...
  3. Meer focussen op wat ik bezig ben. Het ligt in mijn aard snel afgeleid te zijn, maar toch moeten we wat productiever gaan worden.
Goed, nu gaan we verder met de échte voornemens, de kartvoornemens
  1. Mezelf grondig bezighouden met het afstellen van de kart
  2. Kart tussen elke twee trainingsdagen uit elkaar halen, kuisen en terug monteren
  3. Meer kartbanen verkennen in 2010
  4. Doelstelling Genk: een gemiddelde van tussen de lage en de midden 56" (training)
  5. Recreantenrace op Strijen meepikken
  6. Top 12 op de recreantenrace van Genk
  7. Alles super nauwkeurig bijhouden. Elke seconde die we over het asfalt gaan loggen.
Moge het een fijn kartjaar worden voor iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten