Deze blog werd verplaatst naar Kartblog.info.

Ik hoop ook op het nieuwe domein een antwoord te kunnen geven op al je kartvragen!
Vergeet je ook niet in te schrijven op de gratis nieuwsbrief.

maandag 18 januari 2010

Alfano uitleespen

Een van de goede voornemens voor mighty 2010 is om elke seconde die we over het asfalt gaan te loggen.
Vorig seizoen deden we dit proper door na elke stint pen en papier bij de hand te nemen en de rijtijd, het maximaal toerental en de beste rondetijd op te schrijven.



Komend seizoen zullen we dit netjes bijhouden op de computer via een zelfgemaakte uitleespen door Etienne.

Moest je zelf geïnteresseerd zijn in een uitleespen aan een derde - een kwart van de normale Alfanoprijs, stuur je me maar een mailtje, vraag ik hem even of hij er toevallig nog op stock heeft.

1 opmerking:

  1. Toffe reclame voor mijn "pennen"

    Ik heb er nog een paar dus als je mensen hebt die er 1 willen, let me know.

    Groet Etienne

    BeantwoordenVerwijderen